Monday, January 31, 2011

Benar...

Alhamdulillah....
Syukur kepada Allah.. mcnods merasa kurang tertekan dan dengan kurangnga tekanan.. mcnods tak rasa sgt sakit kepala...

Benar.. mmg benar.. pabila kita tidak berdendam... berpikir dan bersangka baik... hati menjadi lebih tenang dan tidak terbeban... syukur yang amat sgt..

Semoga Allah sahaja yang membalas nya... kita manusia lupakan je la.. tak perlu nak pikir untuk membalas dendam tu... tak kemana pun....

Hari ni orang buat kat kite... lain kali Allah akan membalas nya... orang lain pulak akan buat kat dia...

Jangan takat nk jaga hubungan baik dengan Allah je.. hubungan baik sesama manusia pun pasti kene kene jaga juge... baru lah lengkap iman di hati...

mccnods nasihatkan.. mari la kite bersama2... lupakan dendam kite... sebelum tido kite maafkan orang...

oleh itu selagi tak dapat maafkan orang tu.. jangan tido ok... heheheh dah maaf so barulah bleh tido ngan lena...

Ya sy maafkan kamo... jangan di ulang lagi kesilapan itu... daku kan kecewa.. ketahui lah.. hati ini yang kau sakiti....

lepas maafkan kamoo... yeay yea..

yeye... nak dapat bear besar!! yeeay yeay... tak sabarnye rasa... :D


mekasih kerana sudi membaca....

http://mcnods.fotopages.com

No comments: