Tuesday, August 28, 2007

graduation DAY


wa.... lame gile dah tak tulis blog rupanya... maklumler bz sesangat... memacam perkara jadi lepas demam tuh... elok je dpt MC on the 17th august on the 18th August plak kene pegi ambik robe... time tuh mmg dah rasa tak selesa lagi.. demam pon tak baik lagi... then...

the following days pegi mane yea??? em.. gi cari tudung ler konon nye nk convo....


lepas tuh keje macam biase... ari rabu mintak leave la plak.... then ari jumaat leave lagi....

ari rabu leave sbb pegi exam SPA... em... bleh ke dapat tuh?? macam tak dpt je... hhuhuh...


then ari jumaat plak pegi rehearsal.. untuk convocation ni ler... punye la ramai orang... memang ler sbb semua orang nk ambik ijazah kan....

then ari sabtu plak start convocation... pegi ler raikan kawan2 plak.... then ari ahad my convocation la of course... dah memang ler tak rehat expose kat panas je...

lepas tuh sakit batuk pon datang menyerang...

batuk smpai muntah-muntah... then pegi ler klinik.... em.. dokter soh berehat cukup2 selama dua hari... em.. ari nih ari last MC... so rasanya esok fit kot nak pegi keje.... em......

itu sahaja....


satu rahsia besar sudah di umumkan... hatiku kecewa dan hancur bagai di siat-siat... tapi ku tak temui jalan untuk membenci... apa yang perlu ku lakukan??? telahan telah terbukti...

maaf di pohon tapi ku tak dapat membuat keputusan yang kekal... hatiku belum terbuka untuk memaafi walaupon tidak ku benci..... aku berfikir... apa yang perlu aku lakukan...

maki hamun bukan caraku... cara halus dan terkesan adalah caraku... kerana terseksa fizikal tidaklah terasa lama... tetapi terseksa jiwa... amatlah perit dan kekal selamanya....

aku jangan di persia....




http://mcnods.fotopages.com

No comments: