Glitter Words
Ninja!

Monday, July 10, 2006

hari yang agak sibuk..

wa... penat nye kaki.. lenguh pon ade... em.. hari ku bermula dgn pada pukul 2 tgk bola france lawan italy... hope that france will win the game.. tapi amat sedih.. apabila france kalah ngan italy hanya sebab penalty.. huhuhu... di tambah kan lagi sedih bile zidane kene kad merah.. kuar padang... sedihnya.... sedih sgt... zidane bersare dgn kad merah... sedih.... em... bile balik ke PC daniel plak pm atau nama glamor koden... uih mamat nih tak suka bola dan tak reti main bola tapi macam berapi je ckp pasal bola... huahuah.. dia kata dia sokong italy tapi dia tak puas hati italy main gituh... entah ler..no komen...lepas tuh solat suboh tido... ngantuk sgt nih... kelas kol 11 je ari nih..
bermula nye sem baru dan pegi ke UIA sebagai senior... yeah... final year la katakan... tapi biel smpai je UIA tak rasa diri macam senior.. sebab nye budak-budak junior tuh punye dressing ngalahkan lecturer.... hehehe em... ari nih kelas sejam jer.. sebab nye ade dua lagi subject lom regist... waduh... payah tol bile nk regist section close... so kene ler pergi kesana kemari buat manual registration...kejar lectuere ke sana kemari... ketuk pintu takde.. ketuk pintu takde... tercokoh ler aku kat depan pintu lectuere seorang diri... huahuha... last2 jumpa gak sorang lecturer jusrisprudence nih... so kire ok la... jumpa dia pehtu merayu-rayu... dapat gak masuk kelas dia... :D nasib la kan.. pehtu gi plak cari lecturer UNGS 2050.. waduh dah final year baru nk ambik.. lecturer nih lagi ler.. dah ler payah nk cari kene gi kulliyyah lain tuh... waduh... bergegas le ke kuliyah revealed knowledge semata nk cari lectuere tuh... tapi malang ler plak.. dia takde kat bilik... em.. last2 bengang letak je borang add tuh kat depan pintu dia... tak tau ler caner plak.. tapi akan berusaha gak nk add subjek tuh.. aku nk grad on time... tamo la tak grad plak nanti... uhhuhu... em... dah lelah dok tunggu lecturer tuh terjumpa ngan amar... ape name betul dia eh tak ingat le... kenal lagi dia ngan aku... aku ckp2 kejap ngan dia.. ilang kanr asa boring... tetiba tanya bila nak main bowling sesama lagi.. huahuaha... em... pehtu tanye plak nape aku tak pegi time dia main futsal.. tak sure plak dia main atau dia tgk je org main... huahuahau... aku ingat ke dia dah grad upenye ade lagi satu sem... aku ingat kata2 dia... biar lambat asal selamat... huahauh... no komen... em... lepas tuh aku balik bilik sat... solat dan pelbagai.... so lepas tuh teruskan usaha mencari lecturer... em.. smpai aku lupa nk makan.. erk.. betul lupa nk makan.. patut ler perut ke berbunyi je.... adoi... dah menapak sekali lagi ke kuliyah revealed knowledge cek borang add aku.. hampa lagi... rupanya tak terusik pon.. sedih sgt... uuuu... esok kene gi follow up... lepas suboh nk gi... huahuahau... :D

then dah abes pelbagai... dah jani ngan mahirah, memah and wedah nak gi melawat one of our ex-school mate wan saifullah dia eksiden motor.. janji kol 4 ptg.. tapi ade miscommunication... memah ingat nk bertolak kol 4 wa... nk nagis rasanya.... aku tercokoh lagi sorang2 kat HKL tuh... waduh.... em.. nasib baik kesabaran masih di tahap tinggi... aku pon tak kisah ler menunggu kawan-kawan aku yg tak kesampaian lagi... dah dekat kol 5 baru ler menjenngoi muka derang... waduh lega... setelah lebih kurang sejam nugguh.. sampai gak ler... em.. pehtu gi ler naik wad member kita org tuh... level 3 wad 13 katil 28... ehehhehe sape2 nk melawat gi ler... em... time jumpa dia.. tgk muka dia agak ok la... tak seperti mana yang dicerita kan oleh nazir... em.. rupanya muka dia bengkak dah ilang... em... bile tanye caner jadi... dia pon cam blur je nk jawap... dia kate eksiden sorang-sorang.. dia naik motor tgh malam kol1... em.. tak tau la kan masuk lubang ke terlangar batu ke... terlelap ke... dia pon tak sure... dia kate yang tau.. sedar-sedar dia dah ade kat spital...em... kire dalaman dia mmg takde effect la cume luaran je rosak terok... kulit muka tangan kaki calar-calar... gituh ler adanya... em... em.. tapi walaupon dia blur- blur nak jawap soklan2 kita org... tapi muka nmpk cam happy gak ler.. maybe ramai yg dtg melawat dia... :P em... gituh ler lebih kurang... citer nye... pehtu aku plak lade masalah hp aku batery flat plak... adeh... tapi ok ler kire time tuh dah nk balik umah... em.. cume risau je takut my mom risau... tapi ok ler.. everything under control... cume memula plan nk dinner sesama ngan wedah ngan memah.. kebetulan wedah puasa... em... tetiba memah plak dia nak balik awal.. sebab esok dia dah nk mula belajar kat UKM.. so dia kene study.. bagus gak le memah nih.. study.. study... aku gak yg malas... bukan per.. tatau nk study ape... tak masuk kelas lagi sebab tak leh nk regist la plak...em... gituh ler.. so aku pon balik ler sensorang... smapi je rumah charge hp.. tgk ade msg dari nazir... huahuah.. sian dia ajak kita org minom tapi aku dpt msg tuh dah lmabt... tapi kalau cepat pon mmg tak leh ler pegi.. penat same... adeh len kali la eh nazir... em..awak makan je la berdua ngan imran tuh.. romantik tuh... huahuaha.. em.. so sesampai umah.. lepas charge hp tuh.. sempat lagi latgk my favourite drama... tha magician of love... gituh ler... pehtu rasa lapar.. ingat nak makan nasik air... tapi dah abes la plak.. so pesan beehoon bandung jer... blasah ler lapar... tak makan seharian wo... eh ye ke?? :D dasat gak... em.. so hari ku di akhiri ngan blog ku ini... iyeah... bleh la gi tido lelap kan mata... salamuaalaikumm ADIOS....

http://mcnods.fotopages.com

No comments: