Glitter Words
Ninja!

Wednesday, July 12, 2006

takan ku sentuh ABC...

ABC atau nama penuh nya air batu campur.. atau pon ais batu campur.... atau kadang-kadang bleh jadi ais kacang... huh.... takan ku sentuh lagi ais kacang... sebab nye hari nih pengalaman yang paling terrible terjadi antara aku dan ais kacang... uuu.... citer nye terjadi apabila aku gi beli ais kacang bawak balik bungkus... pehtu aku nk mkn mlm.... uuu gelinya.... nak cerita pon tak sangup... pehtu dan di tuang dalam mangkuk... mak aku yang tuangkan... takpe la... then... maybe mak aku terbiar je kat dapor ade la makhluk yang paling aku tak suka dan geli merayap dan maybe lemas dalam tuh.. sebab ais kacang tuh pon dah cair dan... mak aku pon tak sedar kot... masukan dalam peti ais.. maybe sebab aku tamo makan lagi.. uwek.. nak muntah rasa... pehtu petang tuh aku pon cari ler ABC tuh.. aku nak makan... pehtu aku mkn smbil tgk viter korea kegemaran la... the magician of love... epthu lepas makan-punya makan eismael mintak sket dia kata dia pon nak gak ais kacang tuh.. aku pon kata la.. nanti- nanti gi pakai baju dulu.. sebab time tuh dia baru sudah mandi... pehtu bile sudah je cakap ngan eismael amcam tuh.. aku pon cedok la balik ais kacang tuh... aku nampak ade satu benda yang amat mencurigakan aku... aku pon nak amati ler... pehtu bile aku nak tgk betul2 aku cuak dah sebab ekor tuh mmg aku kenal sgt.. memang musuh ketat aku.. dan memang aku tak suka kat menatang tuh.. aku geli.. pehtu bile air di ceduk tersembul la kuar menatang tuh kelemasan... dan mati lemas la kot... uwek... aku terus dgn tindakan reflek tanpa sedar lari ke bilik air muntah semua isi perut aku... ui.. gile... semua isi perot tuh.. apa yg aku makan air nih.. tak terselamat,,,, huhuhuh.... memang aku geli... anak tekak macam dok gedik-gedik ja tolak makanan kuar... em... lepas dah muntah tuh.. emmang trus dok smabung muntah... bile aku teringat je menatang tuh muntah lagi.. smpai ler skang dah takde ape yg nak di muntah kan... uuu.... kalau sape tau menatang tuh adalah binatang yang paling aku geli.. dan paling aku tak suka.... uuuuuuu sedih nya... dan memang buat masa skang memang rasa macam takan macam ABC lagi dah... adoi.... dasat betul pengalaman nih... em... sampai skang aku nak minom air pon takut... adeh... dapor pon tak masuk nih....em... sekian saje pengalaman hari nih.. mate pon dah bengkak sebab muntah yang amat bnyk... kulit muka aku pon tukar jadi bintik-bintik... tak tau la plak nape... adeh... time kaseh kerana memabaca... so sesapa nak makn ais kacang makan ketika ABC tuh punye ais masih ade ais dan belum cair lagi... kalau dah cari... adeh... mane le tau bnyk binatang leh lemas dalam tuh... ei geli... geli..... :(

p/s: sapa yang dah baca dan dapat teka apa dia.. jangan la bagi tau kat kite... just diam-diam simpan untuk diri sendiri.... time kasih atas kerjasama...

http://mcnods.fotopages.com

1 comment:

Izhal said...

wuish ada blog juga ya... heheh...

harap2 dah hilang geli... jangan sampai muntah kat keyboard sudah la... heheh...