Wednesday, December 26, 2007

kite rindu...

-tau tak kite rindu kat sape???



-kite rindu kat abg,kak kah ngan bak bah...



-dah lama tak jumpe derang cuti lama derang pon tak jumpe...



rindu nye....



-entah-entah derang pon dah tak ingat kat kite kan... uuuuu... mane ler tau kan...



dah lama tak jumpe...



-geram nk ngusik ketiga-tiga raksasa tuh...



-tambah si mael nih... dah pandai ckp dan berakai... huhuhuhu best betul dpt ngusik dia...



-em.... rindu ler sgt... kat sini ade ler gmbar latest derang.. bile yea??? em.. 18 december ari tu



konon ler nk wat surprise bday party kat abg kite hauahahahh...
-org lain punye birthday... org lain yang dapat hadiah... hehehe... bleh ke macam tuh.. bleh ler.. budak2 kan... em..









http://mcnods.fotopages.com








Abg bile org tanye nama apa? dia akan jawap... wan eismael zafry ultramen tiga bin wan rizaidy raksasa... hahah



kak kah... yang ngikut je abg dia wat apa... dan kuat gadoh ngan abg dia dan bak bah.. dekut woo.. budok ni... paling penting.. pantang nmpk makeup..



bak bah... yang muke penuh innocent.... tak tau apa... ikut dan ja... tapi amat degil... uu... dasat...

tiga raksasa jelmaan budok kenit... hehehehe

No comments: