Glitter Words
Ninja!

Friday, December 28, 2007

the week with only 3 working day..

dah cuti lama giler... rasa malas sgt nk masuk keje... em... tapi pegi gak ler... sebab em.... tangungjawap la... sebab apa lagi....
-masuk je opis... sambung wat agreement.... yang tertunggal seja minggu lepas... akibat gadoh ngan kak wani berebut nk gune PC.... heheheheh..
-then sambil2 tuh jeling-jeling kat meja tengok rupayan ada file baru.. adeh... macam tak best jer rasanya tgk file tuh... mesti dirty cases lagi...
-then tgk miss tod soh gi jumpa dia.... bile dia masuk je terus gi jumpa dia... nasib baik cara dia ckp tuh tak berupa sindiran kalau tidak aku musti declare war war5 ngan dia plak... dah lama tak gadoh ngan miss tod nih... huhuuh
-then kene pegi court la plak... document hilang... dah agak dah... miss tod nih.. takde benda yang takde masalah dia campak kat aku.... em... takpe ler... sonok gak dapat masalah-masalah gini... tak ler jammed otak nih sgt...
-then esok nye ari khamis pegi pulak LHDN... jumpe pegawai.... supose jumpe Pn suriyati.. kene plak dia leave... en HafiZ je pon yang ade... jumpe je ler ....
-tapi mood en hafiz acam baek jer... huhuhuh dia pon tak tanye bnyk lagi dah about me macam memula dulu... maybe dia dah percaya la kot... huhuhuh..
-then... bile settle jer dia pon selesai aku pon blah... balik opis...
=letih-letih.... smbung wat agreement smpai siap....
-tgk agreement sale and purchase tuh rasa macam nk berpinar je mata nih...
-last day.. today... pepagi lagi pegi high court... huhuh macam ye ye je aku nih...
-penat nye ke hulu kehilir... time kasih ler baba sbab sangup tunggu smpai aku selsesai sume... huhuhu
-then dah balik tuh dah dekat kol 12 pehtu kak wani sms... katenye dia baru on the way balik dari cout bangi... dia plak singgah mkn... apa lagi aku pon join ler dia kat kl sentrall... pehtu kite org balik opis sesama
:D
-smpai kepetang kite ngan kak wani bergaduh je.... huahauhauh...
-lepas tuh.. kite gi teman kak wani beli makan... nafsu besor gok dia... beli spegeti..
-lepas tuh kite plak nafsu besar gak... jumpe kawan kite...
-kawan kite belanja makan... best nye... huhuhuh... sedap le...k dan kenyang... belanja makan kat A&W...
-tahnk you Azlan san... huhuh... mentang-mentang ler dia nk dpt bonus.... :D
itu saja then balik umah.... naik train...
-smpai kat taman Melati... tunggu bus smpai tertido....
-tetiba ada orang cakap kat tinger hai sayang!.... tokojut eden....
=heheheh mujor tak terjerit.... djah upenye... ces... balik lewat gak budok nih...
-lepas tuh borak2 ngan djah... si djah nih sanggup lepaskan bus dia demi nk borak2 ngan aku... huuh terharunye.... tapi bile bus aku smpai tak plak aku melepaskan bus tuh... maaf ler sahabat... i letih ler... heheheh...
-itu sahaja... balik umah.... mandi dan ngadap pc usang ku ini... tulis blog....


http://mcnods.fotopages.com

No comments: