Glitter Words
Ninja!

Tuesday, May 30, 2006

TEST..

waduh.. naik gile rasenye ari nih.. mane tak nye.. ade test ptg.. pehtu sebelum test ade kelas... em.. siang tuh plak... bangun pepagi konon nye nk bace buku.. last-last tetido gak.. pehtu kol 9 mahirah sms terjage... nasib baik ler... pehtu kalut bace buku... tgh2 bace rase macam penat yang amat sangat... tetiba tak tahu bile masenye.. diri ku rebah kembali ke katil ku yang memah best tuh.. mujor setiap 15 minit ade reminder nak ade test.. tipon aku pon bunyi la bunyi... lepas bunyi aku tekan snozz pehtu bunyi lagi banung bace buku kejap tido balik... waduh parah tol... gituh ler keadaannye aku bile aku ambik subjek revelaed knowledge.. huahuahuha... rase nak pengsan pon ade bace philosophy....

tapi subject nih quite interesting gak ler for those u love to think.. read and understand than think... suit to your reason throught your observation... hehehe..

pandai ler aku bg conclusion....
last-last... aku plak yang rase bengong pon ade.. pehtu lepas rest... madam pon bg ler kertas soklan.. mak eh ketar lutut tgk soklan.. macam tak paham per je... madam kate senang je... tapi aku rase macam tak reti plak nk jawab.. tapi maintain gak... tak tunjuk kat junior yg kite gabra.. huahuaha.. so dgn berbekal kan pen sebatang aku pon mule la hujah- hujah yang agak bersangkut paut la... hehheeh.. mujor la ade tanye pasal classification of sciences by al-Ghazali bleh la aku goreng.. sebab ade ler aku terbace sekilas pandang... bleh la.. akhir nya...
tak sangke betul.. org lain jawab 2 page.. aku pegi belasah empat pages... huahuahha... i dont know how miracle it is.. orang kalau tak leh jwab mesti sket je tulih tapi aku lian plak.. em...
dah tuh mahirah sok sebelah... ade le tanye sket2 jawapan.. aku pon bg je le takat yg aku tau.. tapi tak tau ler caner plak dia goreng.. tu terpulang ler kan... aku dah tolong dah.. sendiri pikir le caner nak idup.. ehhehe...
dah tuh antar.. selesai.. lega plak rase nye.. huhuhuhu happy nye.... next week kene prepared assigment plak... heeheh nanti dah siap kite copy assigment kite eh bg korang bace.. tu pon kalau korang ak baca la.... huahuaha.. hapy membaca....



http://mcnods.fotopages.com

No comments: