Wednesday, April 30, 2008

sakit

human being somtime is too cruel.. all of us have to admit this... oh Allah please save me from this cruelty... i cant face it any more... please forgive me Allah if i've done such thing...

sakit... semua manusia akan sakit tak kira la sakit tu teruk atau pon tidak.. tapi kite sebenarnye perlu redha dengan kesakitan yang Allah turunkan pada kite.. kite sebagai manusia sudah tentu bnyk buat salah.. jadi mungkin itu adalah sebagai satu kifarah kepada dosa kecik yang kite buat... semoga dengan kesakitan itu dapat di kurangkan dosa kite kelak....

beside that... i wonder why... ada seorang insan yang tidak pedulikan seseorang yang sedang sakit.. walhal di bibir sarat dengan kata kasih dan sayang pada insan tersebut adakah itu sifat hipokrate insan itu...mana sayang nya kalau masa senang je sayang tapi masa susah tinggal tak peduli... lagi mencari kesalahan orang...

entah la mungkin itu juga boleh di kira sebagai kifarah dosa..

em... tak pernah rasa terseksa seperti ni... sakit nye hanya Allah yang tau... nak makan susah nk tido susah nak minum pon susah... segala-galanya ada yang tak kena dengan badan ini...
semoga cepat disembuhkan dari penyakit yang menyeksakan ini...

terima kasih banyak kepada kawan-kawan teman rapat dan family yang mengambil berat atas kesakitan yang di alami... kesakitan yang tidak nampak pada mata kasar tapi sedang berperang di dalam... itu la penyebab habit buruk selama ini... suke sangat mandi malam... suke sgt berembun...

sebenranye takde pon banyak nak di kata sebab nye... ade bnyk lagi benda lain yang nak di kata.... dan akan di katakan selepas ini... insya'Allah... i wish that.. people who read my blog if there is la kan... dont know me... tapi ape bleh buat.. dah terlepas dah... letak semua biodata....
heheheh... so just wait for the story that i want to tell u.... i really regret after what happen...

http://mcnods.fotopages.com

No comments: