Monday, June 25, 2007

Day 7

mcNods tak larat dah nk tulis.... tadi kite type bnyk sgt-sgt... tetiba pc kite resart;..... wa... sedih nye.... memang sedih.... penat je mangarang.... so dah malas dah nk tulis kite ringkas kan jer le..

-pepagi kuar ambik bus nk gi naik train ke KLCC... smapi jer kat stesen KLCC jalan gi opis... terserempak ngan mr So.. greet dia pehtu blah... jumpe plak kak yati... nk gi beli kuih.. ikut plak dia... beli cekodok...

- masuk opis mule buat keje... bace aturan mahkamah rendah dan study file... tgk procedure.. nk determine what is the next of cause of action... then dah dapat.. should go for summary judgement.. because plaintif penyataan pembelaan is merely denial... tak ada alasan yang kukuh... so baca contract and the term and condition... memang sah...

- lepas tuh bace punye bace.. sedar-sedar dah kol 1... derang ajak turun makan... ler tak sempat plak nk makan cekodok terlupa plak... heheheh asik ingat "awak" mana nk ingat cekdok dah... walaupon feveret kuih...

- masuk balik lepas lunch... pc takde yang kosong lagi... so cari plak file yang belambak-lambak tuh.. kali nih kurang berpinar sket mata sebab mcNods dah biase sket....

-sambil cari file.. takala teringat.. jantung ku bergetar lagi...

- abes selesai semua nye... abis time keje.. lepas tuh pegi tempat kegemaran ngan member...

- lepas solat maghrib balik ... elok smpai kat stesen taman melati bus dah ade.. yeyey... naik je bus trus duduk... sejuk je aircond bus tuh.. so terlelap ler kejap...

- sedar-sedar dah nk smpai ... turun je kat bus stand seperti biasa baba dah tunggu... tetiba sebelah tuh macam kenal je org dia... ohoh... kembar cik ilmi la upenye... heheheh naik bus skali rupanya... tak perasan plak.. dah terlelap..

- pehtu tegor ler dia.. ajak naik keta skali... takmo la plak dia.. degil betul... macam cik ilmi gak.. suke ati dia la.. dah tak nak naik keta.. dah ler ujan renyai-renyai... em....

- balik je umah trus mandi solat makan... dan terus depan pc... rindu yang belum terubat.. hehehe dan smpai sini ler skang tulis blog...

- erk... mcNods lupe nk makan cekodok ler smpai ke sudah... uh.. lupa terus... em.. sejuk dah pon.. tapi bedal gak.. sebab memang suke cekodok... hehehe.. habis gak... em... dinner la tuh kire nye.. dan ku terus menanti kepulangan... untuk mengubat rindu... (^_^)

-sekian untuk ari ini... selamat bermimpi indah.. ameen...

http://mcnods.fotopages.com

No comments: