Thursday, June 26, 2008

ayah chik

Semalam ayah chik datang from kelantan hantar bazlin masuk uia... uia PJ... em.. tak sempat la jumpa bazlin... dia dah mask uia terus orentasi... kalau kat uia dia pangil taaruf... tingat plak mcnods dulu time taaruf mcnods like hell... dasat sgt.... senior takde belas kasihan... asik2 nak marah kite... asik2 nak dera kite... letih la macam ni kan...
ok ler ayah chik smpai lepas hantar bazlin... pehtu singgah umah... malam semalam ayah chik tido umah mcnods... ingat ke ayah chik bawak sume basyar ngan ilham.. tapi tak bawak sorang pon.. em.. biase la.. mcnods pon sediakan le makan malam.... aler bukan susah pon masak nasik..kari dah ade.. mama buat ikan singgang... pehtu goreng telur dadar pehtu goreng ayam goreng berempah.. emm.. enak sehingga menjilat jari... buadak-budak tu plak happy macam hari raya... riuh rendah umah....
EM.. dalam keadaan riuh rendah tuh.,.. bilik mcnods di serang anak cicak... ei geli la.. benci ngan cicak.... pehtu mcnods dah spray cicak tuh... lepas spray tu tepat kene kat badan cicak tuh... pehtu dia nyorok masuk belakang kotakk... mcnods geli nk tgk.. tak tau le ke mana plak dia..
em.. geram la... kalaau la cecak tu paham bahasa bleh la marah dia soh dia kuar ke .... senang sket... ni cecak tu tak paham bahasa..
ENtah la mana pegi cecak tu sebab mcnods tak nampak dah... em... seram gak ni skang tgh tgk cite saka kat tb3.. heheheh jgn tak leh tido malam dah le...
em... letih betul ari ni... tadi ptg masak beehoon... heheheh laku.. sume org makan dan kate sedap... em... lepas tuh basuh toilet... waduh.. tak tahan tgk toilet kotor... geli geleman la...
em..... skang mama plak dah pangey la... nak gi buat hantaran.... adeh kene siapkan by sabtu malam... nanti dah siap buat kalau ade mase mcnods ambik gmbar letak kat sini atau fotopages... em... dah lama tak update fotopages... ok la i got to go... ade keje nak buat.. nanti kang tak siap plak hantaran tuh.. hehehe kene wat cantik2... :D chaow....
http://mcnods.fotopages.com

No comments: