Saturday, June 14, 2008

handphone baru...

Setelah bersusah payah mengalami kerosakan hp... akhirnya mcnods dah dpt hp baru... heheheh sukenye.. mama bg hp baru... sebab mama memahami kepayahn mcnods yang tidak ade hp ...

Em... itu lah kan kite nih... akhinya org yang syg kat kite jugak yang akan tlg kite.... org lain hanya janji-janji manis je yang di taburkan.. nyampah sgt..

Bile senang nk kat kite bile susah tak nak tolong kite pon.. apa guna kalau duit mengunung tapi kedekut dan tak bleh nk tlg org yang konon nya disayangi dalam kesusahan

Em... apa la punye manusia... nk pinjam pon payah dan terlalu bnyk songeh dan alasan yang tidak munasabah... ape la... hairan la sgt napa la jadi gituh...

Manusia oo manusia.. selagi tidak kau mohon maaf atas apa yang kau buat padaku... tanggung la dosa seumur hidup... hidup tidak tenang sentiasa dikelilingi dosa... bukan takat dosa itu.. tapi pelbagai dosa.. termasuk dosa menipu org keliling pinggang... jgn ingat bile org diam org tak tahu tembelang kita.. sebenarnya tembelang tu dah pecah..

Cuma tunggu la masa untuk menerima balasan dari yang Esa.. Allah yang maha kuasa dan maha adil...

Doa manusia yang teranayai slalu nya makhbul... segala kemewahan yang ada kerja, anak ,bini... sekelip mata Allah bleh tarik balik... jangan terlalu senang dan selesa... masa depan Allah yang tentukan.. balasan akan tiba...

Untuk mama. terima kasih kerana hp ini.... akan di ingati dan di hargai ingatan mama terhadap mcnods.... tanpa perlu mcnods mintak... itulah namanya kasih syg yang tiada tandingan nya dari seroang mama... terima kasih... tak terhinga

Mcnods nk tunjuk hp yang mama bg kat mcnods walaupon tak la seberapa... tapi sgt bermakna dan benilai dari insan yang tersayang...

kite suke sgt hp ni... syg sgt hp ni... gaji pertama mcnods akan balas balik kat mama.... LOVE YOU MAMA.... thank you for your blessing and loving.... may Alah bless you back with Jannah
ameen...

http://mcnods.fotopages.com









No comments: