Tuesday, June 17, 2008

menjahit bersama WEZ,,

Di sebabkan dah takde ape nak buat. so mcnods pon seperti biasa mengisi masa lapang ngan mcnods punye salah satu hobby... mcnods pon memperbaharui la skirt jeans mcnods yang agak dah lama tuh lagi kosong... boring la tgk kan... so nk bagi nmpk baru sket...


Pehtu mcnods plak buat ler dalam bilik mcnods... seperti biasa mael a.k.a WEZ pon dia kata dia nak gak macam cik nur punya baju... dia pon suruh la mcnods buat sama kat baju dia... hehehehe kalau nak ikut hati dia, dia nak suruh tulis nama dia panjang-panjang hehehehehe.... tapi mcnods wat short form je le....

Sesambil mcnods jahit nama dia.. dia pon dah tertido sebelum mcnods suruh dia tido... hehehehe

Bila dia bangun je dari tido... terus dia teruja nak pakai baju yang mcnods dah siap jahit.. heheheh.. gembira tgk dia suke... Dia senyum smpai ke telinga tgk baju dia dah siap jahit nama dia... Dia pakai baju tuh siap posing lagi macam model... heheheh mcnods pon ape lagi snap la gmbar dia bnyk-bnyk.. termasuk hasil kerja tangan mcnods...

Seronok dapat habiskan masa ngan mael.... sayang sgt kat dia... em... kalau tinggal jauh mesti rindu kat dia nanti.... em... semoga menjadi budak yang baik dan soleh serta pintar... ameen...

Akhirnya... termasuk mcnods punye skirt pon dah siap jugak... sesama dah siap... tadi ingat nak ajak dia pegi alpha angle.. sebab dia merajuk tah ape tah ngan ibu dia... bile mcnods turun bawah je tgk dia dah tetido.... so tak jadi le nk kuar... selamat duit mcnods... huahhauha...

Itu saje ari ni... tak tau le nk wat ape.. seperti biasa la.. tulis blog surf websit bace memacam... tambah pengetahuan... em... apsal ari ni macam rasa nk makan cekelat... em... zip ke.. sedap gak... cadbury memang best... nyum.. nymu... sekian.... :D


http://mcnods.fotopages.com











1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,...
Blognya Bagus Sekali....
Saya Nurdin 38 th tinggal di Jakarta Indonesia, mau ada teman orang malaysia, siapa saja melalui Blog Wah nur Aku tunggu kabar ke: nurdin_tompo@yahoo.co.id Ok?
Titip salam sama yang lain
Terima kasih,

Nurdin