Friday, September 05, 2008

em... ape yang mcnods pikirkan...

Sebenarnye mcnods tak de le banyak pikir... cume pepagi dah kene wat test dah.. em... dah ler pebende punye test pon mcnods tak tau.. main belasah je.. mcnods pon tak penah tau pasal bende tuh... em.. pehtu ade orang mintak ganti jadi receptionist plak...

em... tgk jam macam tak sempat je.. so tak leh nk buat ape kene la tolak keje tuh.. rugi jugak rm50 melayang gitu je...
easy money for the day beb...

em.... pehtu pikirkan ape nk dibuat untuk bebuka
pehtu time dalm kol 530 ada kat umah.... mcnods pon lepas solat asar buat le popia goreng...
popia goreng yang tak begitu cantik sebab kulit popia dia dah keras... so bile kite gulung dia jadi tak cantik... rasa macam nk basahkan je kulit popia tuh...

em.... di samping tu buat plak spegeti... senang je... paling simple.. heheheh ok dah selesai buat memacam....
selepas berbuka solat tarawikh.. mohon kemaafan dan keampunan dari Allah...
Ya Allah yan tuhanku.. ampunkan lah dosa ku... ampunkan la dosa kedua ibubapa ku... ya Allah ya tuhanku... permudahkanlah urusan aku di dunia dan akhirat...

Ameen.... moreh ayam masak halia ratah je... sedap2 sedap... memang sedap... selepas ini kite minum la segelas susu suam untuk membuatkan diri mengantuk dan riang ceria untuk hari esok.... menghadapi 5 Ramadhan kareem....


http://mcnods.fotopages.com

No comments: