Sunday, July 08, 2007

tidur ku lena...

dah lame le plak tak tido lena... em... tapi tak tahan menangung rindu di jiwa... 'awak'

kite bangun pagi takde ape sgt nak buat... alamak... abes.. macam mana nk bg tau eh?? er.... hehehehe.. takde ape-ape.. rahsia...
-kite tak break fast pon.. sebab kite rasa tekak kite sgt la sakit... nape yea... kite batuk terok sgt.. smpai kahak ketul-ketul kaler kuning... uh tak tahan.. tapi rasa nye itu tanda-tanda dah nak baik tak.. entah ler.. dada kite pon rasa sakit sgt dah selalu dok batuk.. smpai ade org tuh sakit tinger asik dgr kite batuk.. cian kat orang tuh...
- lepas tuh kite pon tak tau nk buat ape... kite tgk je ler tv.. hhehe first time kite tgk tb.. ingat nk ajak kak rosa kuar lagi.. tapi dia dah kuar pon pegi ngan abgLa.. em... lepas tuh kite lipat baju... kite try teknik cik ilmi ajar kite lipat baju... sonok nye... hehehe semua orang tekejut... bangga betul buat org tekejut..
hauhauhauh...
-lepas tuh kite kuar plak ngan baba... gi giant je.. sebab nye nak beli alat ganti bilik air tuh.. tak macam mana la plak bleh patah nye.. ganas betul org rumah nih gune... kite pon bawak ler keta.. sebab baba kata malas nk bawak terik sgt mata baba pinar-pinar... so kite pon bawak ler keta.. nasib baik mata kite pon tak pinar- pinar gak... sesambil tuh kite cari ler hotel2 kot2 ade untuk kawan2 kite yang nk dtg konvo nanti... ade ler jumpa satu kat sri gombak tuh...

- lepas tuh kat giant baba beli apa yang perlu di beli.. kite plak capai air red tea... hehehe suka sunguh kite ngan red tea... em... smpai empat botol plak tuh.. bukan nk minum skali gus.. tapi nk wat stok simpan dalam peti ais...
- lepas tuh kat giant tuh ade kedai komputer.. kite pon tanye ler harga webcam tuh.. ingat ke nak beli baru... ye le driver webcam kite tak jumpe... tak leh gune la plak webcam tuh.. cedeynye... tanye je toley tu brape rega... erk.. RM78.. waduh... kalau tolak ngan RM100 brape tinggal tuh.. em..RM22 kan?? mane cukup RM22 nak makan untuk 3 minggu lagi... waduh2.. dah ler semalam dah beli beg ngan selipar... kene budget nih... takpe ler kate kat tokey tuh.. mekasih ler... lagi 5 bulan saya dtg beli ya tokey.. hehehehe.. dia pon senyum je...
- dah tuh kite gi sri gombak balik... kite singgah kedai kain plak.. kite beli kain.. kite nak buat sarung bantal ler.. tibe-tibe timbul idea... heheheeh tungu...
-em... dah tuh balik umah.. tgk-tgk mama pon dah balik dari umah makcik zie.. kite tak ikut sebab kite.. eheem-ehem.. segan ler nk pegi makan jer.. orang wat tahlil takan kite nk gi makan je... hauhauha...
- lepas tuh kite pon on pc kite edit gmbar untuk entry Fotopages yang baru.. akhirnya siap...
-lepas tuh buat benda-benda biase jer.. makan mandi tgk tb... best-best dpt dgr mawi nyanyi.. hehehe.. minat sore mawi... sore sayang kite pon best gak.. rindu nk dgr dia nyanyi lagu untuk kite.. tapi takde pon lagu yang ditujukan kat kite :(
-tu je la.. lepas tuh makan ubat batuk.. waduh-waduh.. ngantuk nye rasa mata.. macam nk tido je rasa... em... ok la nk tido ler... macam best je tido... ok... selamat malam semua...

http://mcnods.fotopages.com

1 comment:

Jace said...

You write very well.